Американські споживачі готові платити більше за дику чорницю

До такого висновку прийшли фахівці Wild Blueberry Comission, які проводять дослідження цієї культури спільно з фахівцями Університету штату Мен.

Вивчення споживацьких трендів демонструє, що американці дедалі сильніше прагнуть споживати здорову та натуральну їжу. А «дика» продукція автоматично сприймається покупцями як максимально натуральна. Майк КОЛІНЗ з Wild Blueberry Comission коментує:

– У ході численних опитувань та спостереження за поведінкою споживачів ми виявили, що люди зараз шукають їжу, яка була б якнайближчою до природи. Коли виробник називає щось «диким», ця продукція автоматично потрапляє до групи натуральної та корисної. Вже сьогодні у Сполучених Штатах є чималий відсоток покупців, готових платити за дикорослу продукцію більше та переконаних у її високій якості і харчовій цінності.