Американські виробники просувають споживання лохини з допомогою блогерів

Ефект «лідерів думок» в соціальних мережах випробувала на собі вже величезна кількість брендів та навіть політиків. Залучити блогерів до просування своєї продукції вирішила і крупна компанія-виробник ягід із майже 100-річною історією — Wish Farms. Вони запросили інтернет-лідерів на одну зі своїх органічних лохинових ферм у Флориді, аби показати процес вирощування, післязбиральної доробки та пакування ягоди, а також продемонструвати розмаїття рецептів та кулінарних ідей з участю лохини.

У компанії висловили намір налагодити тісну співпрацю із блогерами у напрямку реклами та просування своєї продукції, бо на сьогоднішній день така реклама є однією із найдієвіших — лідерам думки довіряють, їх наслідують. Навіть перша пробна акція із запрошенням блогерів на виробництво дала свій результат: завдяки постам, відео-роликам та сторіз впливових лідерів думок сторінка Wish Farms у Facebook за лічені дні перетнула межу у 200 тисяч підписників, а кількість підписників в Instagram так же швидко збыльшилась на 20%. Розширення інтернет-аудиторії компанії дозволяє не лише успішніше просувати свою продукцію, але й ефективніше комунікувати із потенціними клієнтами та дізнаватися більше про їхні очікування і переваги.