BigBlue: історія бренду, який в перший рік продажу потрапив на полиці LIDL

Член Асоціації «Ягідництво України» BigBlue Organic Blueberry Farm (СВК «Ягідки»), що на Київщині, цього року зібрали перший промисловий врожай органічної лохини – близько 35 тонн. Понад 80% ягоди підприємство продало на експорт – одним із покупців була відома європейська мережа LIDL.

В 2019 році компанія отримала перший промисловий врожай і експортувала близько 26 тонн продукції, а 9 тонн – продали на внутрішньому ринку, через мережу «Сільпо» та роздрібні канали реалізації. Якщо говорити про LIDL, то там були зацікавлені у ягоді з України. Від початку перемовин до поставки  у LIDL минуло  близько 8 місяців. Основна проблема – це підготувати документи та саму партію таким чином, аби вона відповідала стандартам LIDL. Супровідні документи, логістика, пакування – важлива кожна деталь.

Сезон був надзвичайно динамічним та складним. TM BIG BLUE проходили повторну сертифікацію ферми за вимогами «Organic Standard», відкрили сертифікований органічний розсадник лохини «Органічні Саджанці», до того ж, стали одним із перших господарств, що сертифіковане за стандартом GLOBALG.A.P та Organic Standard одночасно, але номер GGN отримали лише в кінці липня 2019 року. Через цю колізію із документами TM BIG BLUE довелось продати ягоду як звичайну, тобто неорганічну. Через це втратили до 40% потенційної вартості ягоди. Співзасновник Ферми Олег Науменко сказав: «Якщо все буде гаразд, то у наступному році нам пообіцяли 20% полиць мережі  LIDL під власним «private label». Це неабиякий успіх!».

 

Споживачі таких країн ЄС мали змогли скуштувати  лохину від BigBlue Organic Blueberry Farm (СВК «Ягідки»): у Ірландії, Великобританії, Німеччині, Нідерландах, Естонії, Латвії, Литві та Фінляндії. Працювали не тільки із LIDL, так близько 4 тонн ягід продали через інші європейські торгові мережі.

По матеріалам інтерв’ю Agravery.com розповідав керуючий партнер та співзасновник підприємства Олег Науменко.