Чого хочуть споживачі?: вподобання та нові «фаворити» покупців
05.07.2019

Сегмент ягід як в Україні, так і в світі в цілому демонструє чи не найдинамічніше темпи розвитку з цього плодоовочевого сегменту. При чому, доволі стрімко змінюються і вподобання споживачів.

 

«Швидка трансформація попиту змушує виробників ягід глибше вивчати особливості різних каналів збуту. Приміром, тара стала необхідним атрибутом в маркетингу ягід. В той же час ми стикаємось із тим, що універсальних рішень для пакування ягоди не існує: кожен канал реалізації має свої особливості, відповідно, свої вимоги до пакування ягоди», – коментує ситуацію Тетьяна Гетьман, керівник департаменту “Аналітика” ОРСП “Шувар”.

 

Крім того, сучасні покупці не тільки вже непогано знаються на сортах ягід та надають перевагу певним з них, але й все більше приділяють інших аспектам. Так, вже необхідністю стала «порційність» ягід, адже споживачі все більше надають перевагу ЗОЖ та прагнуть споживати ягоди в якості альтернативи менш корисним перекусам.

 

Більше того, покупці почали звертати увагу не тільки на об’єм тари, але на її склад та на те, чи не має вона негативного впливу на саму продукцію, а також на довколишнє середовище.

 

Докладніше про те, як за останні роки змінилися вподобання українських споживачів, чим вони керуються при виборі ягідної продукції та чого все ж таки хочуть під час свого виступу 19 вересня на Третьому національному конгресі «Ягідництво та кооперація» розкаже Тетьяна Гетьман, керівник департаменту “Аналітика” ОРСП “Шувар”.

 

Більш детально про Конгрес, програму події та умови участі можна дізнатися на офіційному сайті події. Щоб подати заявку на участь необхідно заповнити реєстраційну форму.