Чилі нарощує обсяги експорту органічної лохини

Чилі збільшує стабільно збільшує обсяги експорту органічної лохини на ринок США, щоб зміцнити свої позиції щодо найближчого конкурента, Перу.

У цьому сезоні Чилі значно збільшила обсяги експорту органічної лохини до Сполучених Штатів. Пік сезону вже минув, тож Чилійський комітет з лохини вже зареєстрував зростання експорту лохини в цілому на 3% порівняно з минулим сезоном, при цьому експорт органічної лохини зріс більш, ніж на 40% до аналогічного періоду минулого року.

Так, протягом шостого тижня сезону, загальний обсяг експорту сягнув 98 427 тон, з яких 52 955 тон було відвантажено до США, з них цілих 9 073 тони складала саме органічна лохина.

На думку Карен Брукс, представника Чилійської асоціації свіжих фруктів, цей рік став дуже успішним для чилійської органічної та звичайної лохини у Північній Америці й інших країнах світу. У березні закінчився період виробництва, однак збут врожаю ще триває.

Чилі експортує до Північної Америки майже 80% усього обсягу органічної лохини, причому цього року обсяг органічних ягід складає біля 13% загального обсягу свіжої лохини, проданої до США. Чилі підтримує тісні зв’язки з рітейлерами у США, тож забезпечує значний обсяг їх органічної продукції, яка останнім часом стає все більш популярною.

У 2018 році продажі на ринку свіжих органічних продуктів у США зросли до 5,6 млрд. дол. США, причому у вартісному обсязі лохина демонструвала найвищі темпи зростання: обсяги продажів органічної лохини зросли до 63,9 млн. дол. США.

На думку представників чилійських виробників ягід, це дуже приємні новини для місцевих фірм. Компанії з Чилі вже активно працюють з рітейлерами США для збуту лохини, тепер вони набагато більше уваги стали приділяти саме органічній продукції. З цією метою, представники Чилі взяли участь у Глобальній виставці органічної продукції у Флориді, де вони зустрілися з представниками роздрібної торгівлі для подальшого просування своєї органічної ягоди.

Враховуючи наміри Перу стати лідером на світовому ринку лохини, чилійські експортери змушені докладати значних зусиль, щоб не втратити свої позиції на ринку. На їх думку, Перу є серйозним конкурентом, однак поки якість чилійської лохини залишається вищою, і у них є перевага, оскільки вони вже мають сталі зв’язки з контрагентами, тож поки що Чилі вдається утримувати лідерство. На їх думку, рецептом успіху є нарощування обсягів експорту за рахунок найкращої й найякіснішої ягоди, а не лише нових сортів.