Чилійці рекламують свої фрукти на Таймс-Сквер

Чилійські експортери фруктів інвестували у великий рекламний простір на одній із найвідоміших локацій Нью-Йорка. Таймс-Сквер у «Великому Яблуці» щорічно відвідує близько 50 мільйонів людей. Відтепер всі вони зможуть дізнатися про бренд «чилійські фрукти» з реклами на одному з найбільших рекламних екранів на площі.
Чилійська асоціація експортерів фруктів протягом останніх років активно займається просуванням бренду чилійських фруктів у різних країнах. Про те, як саме чилійці будують свою глобальну маркетингову стратегію, на Другому міжнародному форумі «Ягідництво та кооперація» у Львові розповідав маркетинг-директор Асоціації експортерів фруктів Чилі Чариф Крістіан КАРВАХАЛ.