Для успішного ведення бізнесу необхідно розуміти різницю між контрактом та договором

В сучасному світі виробники ягід мають не лише розумітися на технологіях на специфіці виробництва, але й володіти навичками менеджменту та управління. Про це під час тренінгу «Управління зовнішньо – економічними контрактами та відносинами з клієнтами і партнерами» заявила Ірина Кухтіна, президент Асоціації «Ягідництво України», яка виступила тренеркою заходу.

«Нерідко доводиться стикатися з тим, що гравці ринку плутаються поняття контракту та договору, а отже не розуміють різниці між ними. Крім того вони не усвідомлюють що ці два поняття навіть не тотожні!», – каже експерт.

При цьому пані Кухтіна підкреслює, що чітке розуміння етапів підготовки міжнародних контактів та їх специфіку є невід’ємною складовою успішного бізнесу. Враховуючи це, основну частину тренінгу було приділено саме цій темі. Крім того, в рамках заходу було розглянуто    важливість побудови успішних відносин з партнерами та наведено практичні рекомендації щодо контрактної роботи в зовнішньо-економічній діяльності.

Нагадаємо, що тренінг  «Управління зовнішньо – економічними контрактами та відносинами з клієнтами і партнерами» відбувся 15-16 січня 2020 року в рамках Проекту МТЦ (ITC)  «Східне партнерство: Готовність до Торгівлі – Ініціатива EU4Business», що фінансується Європейським Союзом, як частина ініціативи EU4Business. Головною аудиторією заходу були власники та топ-менеджери ягідного сектору.