Driscoll’s починає кампанію з популяризації ожини у Північній Європі

Лідер ягідного ринку, компанія Driscoll’s, успішно втіливши проект із вирощування ожини в теплицях у Північній Європі, заявила, що це дозволить їй безперервно постачати свіжу якісну ожину споживачам цього регіону протягом весни, літа та осені.

Компанія робить ставку на сорт ожини, який був виведений спеціально для неї та має назву Driscoll’s Victoria. Сорт відзначається насиченим фіолетовим кольором, надзвичайно солодким смаком, великим розміром та відмінною лежкістю.

Технологія вирощування, яку застосовують в компанії, передбачає використання спеціального освітлення у теплицях, яке дає змогу вирощувати крупну ягоду з виключними смаковими властивостями.

Дослідження із вирощування ожини у захищеному середовищі Driscoll’s починали на невеликій площі. Експеримент, за словами представників компанії, мав величезний успіх: створення правильних умов у теплицях дозволило вирощувати теплолюбну ожину в суворих кліматичних умовах Північної Європи з відмінними показниками урожайності та якості.

Тепер у Driscoll’s ставлять перед собою завдання переконати споживачів у тому, що ожина — це смачно, оскільки зараз у неї репутація кислуватої ягоди «на поціновувача».