Експорт черешні з Чилі суттєво збільшився в тому числі завдяки рекламній кампанії в Китаї

Згідно зі статистикою, наданою ASOEX, експорт черешні з Чилі до 49 тижня 2019 року становив 60,139 тонн, тобто на 75% більше, ніж в аналогічний період попереднього сезону. Про це пише FreshPlaza з посиланням на simfruit.cl. нагадаємо, що роком раніше на цю дату експорт чиліської черешні склада влише 35,4 тис. тонн.

В цілому, за прогнозами Асоціації, до кінця поточного сезону виробники Чилі експортують понад 210 тис. тонн цих кісточкових.

При цьому в ASOEX констатують зростання поставок по всім експортним напрямкам. Головним ринком збуту залишається Китай, на долю якого приходиться приблизно 90% експорту. Зазначимо, що в цьому напрямку в поточному сезоні Чилі вдалося реалізувати 54,4 тис. тонн черешня. Для порівняння, сезоном раніше ці показники складали трохи менше 30 тис. тонн.

Дали в рейтингу імпортерів чилійської черешні значяться Північна Америка (2343 тонни), Латинська Америка (2081 тонн), Європа (1196 тонн) та Близький Схід (81 тонна).

Кампанії з просування черешні, які проводяться в Чилі, є інтенсивними та творчими, особливо в Китаї, їхньому основному ринку призначення. Цьогорічний сезон експорту чилійської черешні було офіційно розпочато на оптових ринках Гуанчжоу, Худжань та Цзянсін у Шанхаї. Ці заходи поклали початок акціям промоції, які в поточному сезоні проводять Комітет з питань експорту черешні разом з Асоціацією експортерів фруктів Чилі AG та ProChile. Цірекламні кампанії включають виставки в торгових точках, акції через соціальні мережі та Інтернет-ЗМІ в Китаї, відеоролики для цих платформ, а також додатки Doying і Tik Tok, серед багатьох інших.