АСОЦІАЦІЯ «ЯГІДНИЦТВО УКРАЇНИ» ЗАПРОШУЄ ВІДВІДАТИ КОЛЕКТИВНИЙ СТЕНД УКРАЇНСЬКИХ ЯГІДНИХ КОМПАНІЙ НА ВИСТАВЦІ ANUGA!

05-09 жовтня 2019 року в Кельні, Німеччина, відбудеться 35-та міжнародна виставка готових продуктів харчування і напоїв ANUGA.

Це одна з найбільших та найважливіших у світі профільних торгівельних виставок, основним девізом якої є «Якість та безпечність продуктів».

П’ять українських компаній, виробників та переробників органічних і конвекційних ягідних продуктів, візьмуть участь у спільному стенді ITC (Міжнародний Торгівельний Центр)  та Асоціації «Ягідництво України» на виставці ANUGA 2019 в рамках Проекту Eastern Partnership: Readiness for Trade initiative EU4Business Initiative, що фінансується Європейським Союзом.

В колективному стенді братимуть участь такі компанії:

Rivneholod ALC, Highberry LLC, Atlas LLC, Golden Mile LLC, Eco snack LLC

Ми будемо раді бачити вас на стенді: Hall 07.1 Стенд c-028g

Связанные предстоящие события

  • 2019-10-17 Весь День

    Асоціація «Ягідництво України» оголошує про початок реєстрації на участь в унікальній для сектору події – Другої міжнародної конференції «Berry Drive -2019!».

     

    На сьогодні «Berry Drive -2019» це, без перебільшення, єдиний захід в Україні та інших європейських країнах, метою якого є удосконалення ефективності ведення ягідного бізнесу.

     

    Конкурентоспроможність на зовнішніх ринках:

    • Ефективна логістика, вимоги байєрів тощо;
    • Харчова безпека: як побудувати та впровадити прослідковуваність товару?;
    • Уроки міжнародних виставок 2018/2019: Anuga, SIAL, Fruit Logistica, BioFach;
    • Сертифікація – Must Have для успішного експорту;

     

    Організаційна структура підприємства та кадрова політика

    • Глобальна конкуренція за сезону робочу силу;
    • Побудування кадрової політики підприємства та показники ефективності персоналу;
    • АГРОСВІТА: проблеми підготовки кваліфікованих кадрів;
    • Рекрутінг на аутсьорсі: «за» та «проти»;

     

    Управління ефективністю виробництва

    • Енергоефективність підприємства
    • Впровадження CRM в компаніях, що спеціалізуються на ягідному бізнесі: доцільність та переваги;
    • Застосування мобільних додатків для дистанційного моніторингу стану рослин та ґрунту;

     

    І це далеко не всі питання, що будуть розкрити під час конференції. Крім того, паралельно з пленарною частиною заходу буде працювати консультаційний центр, де представники ягідних компаній зможуть отримати поради та консультації від провідних фахівців проектів з підтримки малого та середнього бізнесу, програми мікрокредитування, представників фінансових установ, компаній, що впроваджують CRM системи тощо.

     

    Подія відбудеться 17 жовтня в конференц-залі готелю Ramada Encore (Київ, Столичне шосе, 103 ).

     

    Програма Другої міжнародної конференції  «Berry Drive -2019» буде повністю сформована до 1 жовтня і постійно оновлюватиметься на сайті Асоціації «Ягідництво України».

     

    З питань участі в конференції та консультаційному центрі, а також партнерства і спонсорства звертайтесь, будь ласка за телефонами (067) 476-37-42, (067) 266-15-73 або ж пишіть на info@uaberries.com.ua

     

    ЗАПРОШУЄМО ДО СПІВПРАЦІ СПОНСОРІВ ТА ПАРТНЕРІВ!

  • 2019-12-12 - 2019-12-13 Весь День

    «Ягідництво і переробка: технології та інновації»
    Третя Міжнародна науково-практична конференція
    для представників ягідної та переробної галузей відбудеться
    12-13 грудня 2019 року
    (м. Рівне, готельно-ресторанний комплекс «Айвенго»)

     

    Для тих, хто прагне створити власний унікальний високоприбутковий бізнес, журнал «Ягідник» (Україна) організовує III дводенну конференцію «Ягідництво і переробка: технології та інновації:  2019»,  адресовану представникам ягідної та переробної галузей.

     

    Це ефективний  майданчик для поширення нових технологій, передового досвіду та інноваційних методик, які є в світі, – з вирощування різних ягідних культур, як популярних, так і нішевих. Друга ключова тема – технології заморозки і переробки, створення доданої вартості і підвищення конкурентоспроможності продукції української продукції на світовому ринку. Ще одна важлива тема – системи продажів ягід у свіжому вигляді і ягідної продукції, на внутрішньому та іноземних ринках.

     

    Головна сегмент ягідного бізнесу, який демонструє найбільш активні темпи розвитку, як в плані розширення площ, так і в сфері збільшення продажів в Україні і світі сьогодні, – це лохина (чорниця високоросла). Саме лохині буде присвячена вагома частина тематичного наповнення конференції.

     

    В ході заходу буде йти мова і про особливості вирощування, продажів і переробки інших популярних культур – суниці садової, малини і чорної смородини. Окремо виділено блок про такі перспективні в ягідному бізнесі культури, як жимолость, порічка, аронія, обліпиха, ожина та ін., які поступово набирають популярності.

     

    В програмі конференції – виступи українських та іноземних експертів і практиків. Вже підтвердили свою участь:

    Павел Ваврищук, представник компанії Polana, а також розсадника Polska Borowka (Польща), про науково-практичний досвід вирощування органічної лохини і шляхи збільшення прибутковості підприємства з вирощування цієї ягоди;

    Олег Базюк, директор розсадника in-vitro «Долина Агро» (Україна), – про сучасні сорти і селекцію лохини, а також про практичний досвід вирощування;

    Лешек Орликовський, професор Instytut Ogrodnictwa, Skirniewice (Польща), – «Хвороби та шкідники лохини і жимолості, та як із ними боротися, практичні рекомендації»;

    Мартін Вика, представник компанії In-Vitro Kusibab (Польща), – про найбільшу в Європі лабораторію ін-вітро, а також про унікальний досвід вирощування жимолості власної селекції і перспективні сорти цієї культури для бізнесу;

    Ярош Збігнев, професор Люблінського природничого університету, – про  основні агротехнічні проблеми (захист рослин, внесення добрив, біостимуляція) при вирощуванні суниці садової з огляду на досвід минулого сезону;

    Мирослав Коженьовський, провідний менеджер з овочів та фруктів компанії Bayer в Центральній та Східній Європі, міжнародний експерт (Східна Європа), – про новітні тенденції виробництва ягід у Польщі та інших ключових у ягідництві європейських країнах;

    Марек Ямрі,  регіональний менеджер компанії Haygrove (Польща), – про економічну доцільність вирощування ягідних культур в закритому ґрунті, з результатами власних досліджень, і порівняльною характеристикою вирощування ягід у тунелях та відкритому ґрунті;

    Тетяна Гетьман, керівник департаменту «Маркетинг-Аналітика» оптового ринку «Шувар», – про те, яких ягід або ягідної продукції насправді хочуть споживачі;

    також в програмі – виступи багатьох інших експертів ринку з України та закордону, теми доповідей яких ще формуються.

    Програма конференції включатиме й виступи практиків – власників ягідних плантацій, переробних підприємств, компаній із заморозки, які радо поділяться власним успішним досвідом та застережуть від помилок виробників-початківців.

    Зокрема, Віктор Фарафонов, директор компанії «БЕТЕК» (Україна), розповість про «Інноваційні технології вирощування лохини. З досвіду найкрупнішого у Східній Європі ягідного господарства».

    Віталій Ішмурат, власник ТМ «Ягоди Волині» про особливості ведення бізнесу по вирощуванню малини і успішний досвід кооперації.

     

    Широко будуть представлені й технологічні компанії. Головний партнер конференції – компанія UNITEC представить унікальні технології сортування лохини з оглядом на 360 градусів, здатні значно пролонгувати строк життя свіжої ягоди.
    Технології переробки нового покоління – морозильні тунелі і сублімаційні сушки презентує компанія PIGO. Італійський виробник точно знає, як подати свою продукцію на стіл споживача практично в ідеальному вигляді, зберігши всі вітаміни і смакові якості, збільшивши термін придатності.
    Темі «Зберігання та заморожування ягід і кісточкових» буде присвячений виступ Анатолія Богдана, директора компанії «Інсолар-холод». Підприємство майже 30 років є постачальником холодильного обладнання №1 в Україні, використовує технології від провідних виробників Van Amerongen, Greefa, Salco, Thermofin.

     

    На другий день конференції запланований Бізнес-тур на провідне переробне підприємство регіону «Агропереробка», і підприємство із заморожування ягід (уточнюється).

     

    «Родзинки» конференції:

    • Круглий стіл «Сертифікація ягідного і переробного виробництв. Створення і захист бренду. Врегулювання суперечок» від Генерального юридичного партнера компанії «Пахаренко і партнери».
    • Виставка-презентація продукції ягідних і переробних підприємств;
    • Народна дегустація оригінальних українських напоїв і продуктів на основі ягід;
    • Презентація техніки і технологій від українських та іноземних компаній;
    • Столи переговорів з торговими та ресторанними мережами, а також компаніями-експортерами ягід і плодово-ягідної продукції.

     

    Головна мета конференції – надати українським фермерам ключі до створення максимально повної моделі успішного бізнесу на ягодах. Завдання події – розвиток і популяризація сучасних технологій вирощування та переробки ягід, просування ягідної продукції на внутрішньому і зарубіжних ринках, сприяння продажу та експорту української ягоди.

    Учасники конференції: власники і керівники ягідних та садівничих господарств, керівники і головні спеціалісти комплексів із заморозки продукції та переробних підприємств, початківці-фермери і всі, хто планує успішний бізнес, пов’язаний з ягідною тематикою.

     

    Головний галузевий партнер – Асоціація «Ягідництво України»

    Генеральний партнер по ЗЗР – компанія Bayer

    Головний інформаційний партнер – журнал «Ягідник» www.jagodnik.info (Україна)

    Медіа-партнери конференції: «Садівництво і Виноградарство. Технології та Інновації» www.techdrinks.info, Shuvar.info, Profihort.com

     

    Захід відбувається за підтримки американського народу, наданої через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) у рамках проекту «Підтримка аграрного і сільського розвитку».  Виступи учасників відображають їх власну думку та не обов’язково є офіційною точкою зору USAID чи Уряду США.

     

    Умови участі в конференції:

    Вартість участі:

    Конференц-день + бізнес-тур – 1900 грн.

    Конференц-день (без бізнес-туру) – 1400 грн.

    (У ціну входить кава-брейк, обіди, фуршет; обслуговування під час заходу; участь у презентації фруктів і ягід, а також напоїв і страв; пакет учасника конференції з інформаційними матеріалами; детальний пост-звіт про захід з фінальними презентаціями спікерів, надіслані електронною поштою).

     

    Увага: для передплатників журналів «Ягідник», «Садівництво і Виноградарство. Технології та Інновації», і «Горішник» встановлені пільгові умови участі в конференції (знижка 10%). Для малих фермерських господарств – спеціальна ціна. Знижка на 2-го і 3-го учасника від компанії – 5-10%. Знижки не сумуються.

     

    Координатор проекту:

    Анна Панкратенкова, тел.: +38 (097) 759-25-83, +38 (095) 607-09-04

     

    Для реєстрації учасників і партнерів звертайтеся:

    Ірина Петронюк, тел.: +38 096 49 16 692

    Дарія Потурай, тел.: +38 068 51 33 187

    Лариса Товкач, тел..: +38 097 96 89 516

    Директор проекту: Надія Ящук, тел. +38 (068) 568-58-22, rnadia@ukr.net

    Автор ідеї – Катерина Конєва, головний редактор/видавець проекту «Технології та Інновації», тел..: +38 067 238 18 51 kateryna.koneva@gmail.com