ТРЕНІНГ «ВВЕДЕННЯ ДО УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ»

 

ПРОЕКТ

«СХІДНЕ ПАРТНЕРСТВО: ГОТОВНІСТЬ ДО ТОРГІВЛІ – ІНІЦІАТИВА ЄС ДЛЯ БІЗНЕСУ»

 

ТРЕНІНГ ДЛЯ ПРЕДСТАВНИКІВ ЕКСПОРТНО – ОРІЄНТОВАНИХ ПІДПРИЄМСТВ ЯГІДНОЇ ГАЛУЗІ:

«ВВЕДЕННЯ ДО УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ»

 Шановні учасники Проекту!

В рамках проекту ITC “СХІДНЕ ПАРТНЕРСТВО: ГОТОВНІСТЬ ДО ТОРГІВЛІ – ІНІЦІАТИВА EU4BUSINESS”, що фінансується ЄС, 22 листопада 2019 року запрошуємо вас взяти участь у тренінгу «Введення до управління проектами» для експортно-орієнтованих підприємств ягідного сектора.

Зареєструватися для участі у тренінгу можна за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/15Ih9CGFdiJZ9tCATWlrVzp6JLZhUijZRl4bsBl8Lauw/edit

 

Дата проведення: 22 листопада 2019 год

Бізнес-тренер: Валерій Лелека

Реєстрація: 9:00-9:30

 Цілі тренінгу:Отримати оптимальний набір інструментів і методик управління проектами для застосування в плануванні та реалізації проекту.

 

Програма розрахована на: спеціалістів і керівників, які займаються проектною діяльністю, та спрямована на вивчення та засвоєння інструментів, необхідних для ефективного планування та реалізації проектної діяльності.

 

До програми входять: практичні вправи та кейси, під час яких учасники зможуть відпрацювати нові інструменти.

 

В результаті навчання учасники:

• Зможуть швидко створювати якісний план та статут проекту. • Отримають інструменти та навички для ефективної координації реалізації проекту. • Зможуть визначати ресурси проекту й управлять ними. • Дізнаються про етапи розвитку проекту.

ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ ДЛЯ ПРЕДСТАВНИКІВ ЕКСПОРТНО – ОРІЄНТОВАНИХ ПІДПРИЄМСТВ ЯГІДНОЇ ГАЛУЗІ:

«ВВЕДЕННЯ ДО УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ»

МОДУЛЬ ЗМІСТ ЧАС
1. Планування проекту ·       Створення базового плану проекту

·       Результат проекту

·       Складові управління проектами

·       Процеси управління проектами

·       Типи проектів

·       Життєвий цикл проекту

·       Кейс «Опис проекту»

 

9:30 – 10:50

Кава-пауза – 1 10:50-11:10
2. Ресурси проекту ·       Визначення ресурсів

·       Трикутник обмежень

·       Матриця приоритетів замовника

·       Устав проекту

·       Кейс «Опис статуту проекту»

 

 

11:10 -13:00

Обід 13:00-14:00
3. Система взаємовідносин із клієнтами проекту (CRM) ·       Побудова ієрархічної структури робіт (WBS). Способи декомпозиції.

·       Методи визначення тривалості операцій й обсягів робіт. Методи оцінки обсягів робіт.

·       Побудова розкладу. Поняття «Критичного шляху». Навіщо він потрібен менеджеру проекту?

·       Впровадження CRM

·       Визначення стейкхолдерів

·       Аналіз матриці стейкхолдерів

·       Кейс «Аналіз стейкхолдерів»

14:00- 15:50
Кава-пауза – 2 15:50-16:10
4.WBS (Work Breakdown Structure) ·       Мережевий графік WBS

·       Визначення критичного шляху

·       Ранній/пізній старт/фініш проекту

·       Стиснення задач

·       Мережевий графік робіт

·       Кейс «WBS, критичний шлях»

16:10 -17:30
5.Завершення тренінга ·       Відповіді на питання

·       Зворотній зв’язок і рекомендації учасникам навчання

 

Связанные предстоящие события

  • 2020-01-30 09:00 - 2020-01-31 19:00

    Асоціація «Ягідництво України» має честь запросити всіх гравців ягідного ринку на подію світового масштабу – Другий міжнародний Форум «S-Fruit Transformation - 2020»!

    Два дні, три сцени, дискусійний хаб та найбільша в України Органічна конференція!

     

    Все про сегмент ягід та кісточкових фруктів: останні тенденції глобального ринку, уроки минулого сезону, інновації та досягнення, нові гравці на світовій арені і гонка лідерів, зміни векторів на ринку переробки та посадкового матеріалу… Про все це та ще набагато більше!

    Два максимально насичені дні, три локації одночасно, понад 40 професійних спікерів з усього світу, близько 10 майстер-класів від провідних знавців більше 300 представників різних секторів галузі з 10-15 країн світу! Справжня синергія ягідного бізнесу на одному унікальному заході!

    Організатори: Асоціація «Ягідництво та кооперація»

    Партнери: Органік Стандарт та Organic Business School

    Місце: м. Київ,  POCHAYNA Event Hall в ТЦ «Gorodok Gallery» (пр Степана Бандери, 23)

    Дата: 30-31 січня 2020 року

    В перший день, 30 січня на головній сцені заходу провідні експерти України та світу говоритимуть про основні тренди глобального ягідного ринку, підсумують минулий сезон та оголосять попередні прогнози розвитку галузі. Розглянемо ситуацію в країнах, що вже є світовими лідерами, а також в тих, які претендують потрапити до списку очільників цього рейтингу.

    Крім того, поговоримо про перспективи та реалії кожного ягідного сектору окремо. Чи варто очікувати подальшого зниження врожаю малини? Чи призведе зростання глобального виробництва лохини до чергового «цінового піке»? Чи залишиться суниця ягодою №1 у світі?

    Після обіду паралельно розпочнуть роботу ще дві локації. Головною тематикою виступів на сцені «Ферма» залишаться інноваційні підходи до вирощування, провідні технології, ринок посадкового матеріалу тощо. Тим часом про перспективи розвитку сектору переробки, нові рішення для заморозки, потенціал сегменту сублімації тощо мова йтиме на сцені «Завод».

    Протягом другого дня на головній сцені форуму проходитиме конференція «Органічний ягідний бізнес: помилки 2019- перспективи 2020», організаторами якого виступають Органік Стандарт, Organic Business School та Асоціація «Ягідництво України».

    Тим часом на сцені «Маркетинг та експорт» мова йтиме про необхідність експортної стратегії в компаніях, перспективні моделі маркетингу, особливості різних каналів збуту та вимоги покупців різних категорій до якості, упаковки і сертифікації. Крім того провідні спеціалісти поділяться досвідом та нюансами морських і авіаперевезень. Тематика презентацій на третій локації буде присвячена управлінню ефективністю виробництва, а також проблемі підбору кваліфікованого персоналу, побудові кадрової політики та глобальній конкуренції за робочу силу в цілому.

    Цілі:  

    • Створити професійний майданчик для нет-воркингу для представників всіх ланок ягідного бізнесу;
    • Реалізувати платформу для спілкування та обговорення;
    • Провести аналіз головних подій та особливостей ринку ягід України та світу;
    • Надати максимум професійної інформації від провідних експертів та спеціалістів галузі.

    Цільова аудиторія: виробники ягід, трейдери, профільні асоціації, агрономи та агроконсультанти, переробники та представники міжнародної торгівлі, постачальники посадкового матеріалу та МТР з України, країн СНД, ЄС та Азії.

    В 2019 подія зібрала майже 300 гравців ринку з 16 країни світу та 42 професійних спікера з 15 країн! На другій конференції ми очікуємо ще більше делегатів та неодмінно розширимо географію учасників!

    ЗВЕРНІТЬ УВАГУ, що до 15 грудня діють найбільш вигідні умови реєстрація як для відвідувачів, так і для спонсорів та учасників промо-експозиції!

     

    Це варто вашої уваги!