Китай – перспективний ринок черешні

Китай – перспективний ринок для експортерів черешні, особливо для нових гравців на ринку. На думку експертів, Китай стане  основним ринком збуту для Аргентини та Австралії, які зараз розвивають свою присутність на ринку. Незважаючи на те, що в Китаї діє мито та вимоги до дезінсекції черешні, ця країна є привабливою для світових експортерів, оскільки попит на неї постійно зростає.

На думку представників Fruta Cloud, компанії-імпортера фруктів B2B, що розташована у Шанхаї, виробники черешні з Австралії, що минулого року з’явилися на ринку Китаю, мають географічну перевагу і, як наслідок, нижчі транспортні витрати порівняно з провідними постачальниками черешні з Чилі. Крім того, Аргентина, яка минулого року також вийшла на ринок черешні Китаю, може робити експрес-доставку продукції морським транспортом тричі на тиждень. Саме компанія Fruta Cloud вивела аргентинську черешню на ринок, вона організувала її поставки до супермаркетів Hema, що належать Alibaba Group.

На думку китайського імпортера, експортні можливості для виробників черешні з Австралії та Аргентини на китайському ринку є більш вагомими, ніж перешкоди: наприклад, Австралія повинна зберігати якість фруктів після обов’язкової дезінсекції, а Аргентина повинна сплачувати 10% імпортне мито і дотримуватися процедури холодного зберігання.

Перевага китайського ринку полягає у тому, що попит на черешню продовжує стрімко зростати, тож у виробників з Аргентини та Австралії є всі можливості зробити його своїм основним ринком збуту. Водночас, китайські споживачі також отримають вигоду, оскільки матимуть кращий вибір товару.

На даний момент головним постачальником черешні до Китаю у Південній півкулі є Чилі, вона експортує більше 15000 тон черешні морським транспортом починаючи з кінця жовтня і до кінця лютого. Завдяки високій якості, великому розміру та задовільній міцності чилійська черешня користується великим попитом в останні роки і має чудову репутацію у споживачів. Крім того, Чилійська асоціація експортерів Asoex робить великі інвестиції у маркетинг цієї продукції у Китаї, що також сприяє такому успіху. Більш того, на відміну від попередніх років, коли чилійська черешня була спрямована переважно до найбільших міст Китаю, експортери з цієї країни почали охоплювати також і менші міста, що мають великий споживчий потенціал. Зокрема, компанія Fruta Cloud допомогла чилійській черешні вийти на Оптовий ринок Shuangfu у Чунціні у січні цього року. Тобто, чилійська черешня з’явилася на ринку на середньому заході Китаю.

Таким чином, завдяки зростанню внутрішньої ємності ринку, імпортери фруктів з Китаю шукають нових постачальників черешні, що зможуть задовольняти зростаючий попит населення на цей фрукт.