Лідер ринку фруктів і ягід Великобританії шукає міжнародних партнерів

Berryworld виходить на світовий ринок

 

Компанія-лідер у секторі м’яких фруктів вирішила відзначити своє 25-річчя виходом на світовий ринок. Основною діяльністю компанії BerryWorld Ltd. є обробка, пакування і постачання полуниці, малини, лохини і ожини споживачам у Великобританії. Вона також продає свою продукцію через інтернет-магазини.

Досягнувши успіху на ринку Великобританії, компанія по постачанню свіжих ягід BerryWorld вирішила спробувати свої сили на світовому ринку. Цього року компанія відзначила 25-річний ювілей, історія цієї компанії на ринку ягід Великобританії є класичним прикладом «історії успіху»: вона зуміла захопити біля 25% ринку ягід країни, який демонстрував таке швидке зростання, що зараз складає майже чверть усього ринку свіжих фруктів країни.

Новою метою стратегії компанії BerryWorld стало її перетворення  протягом наступних декількох років на справжню міжнародну компанію завдяки розробці програм виведення нових сортів ягід, що мають високу якість та унікальні властивості. Вони сподіваються, що, завдяки їх маркетинговому досвіду на ринку, їм вдасться успішно продавати нові сорти ягід і збільшити їх частку на споживчому ринку.

Для подальшого просування цієї стратегії компанія взяла участь у міжнародній виставці Fruit Logistica 2019 у Берліні, що проходила у першій декаді лютого. Враховуючи той факт, що BerryWorld вже має офіси у семи країнах світу, а також програми виведення нових сортів в багатьох країнах світу, в них є усі можливості отримати ексклюзивний доступ до найкращого у світі генетичного матеріалу, що зробить її унікальною в очах рітейлерів та споживачів.

На думку її керівника, Адама Олінза, принципи компанії BerryWorld залишаться незмінними, як це було вже 25 років. Компанія пишається тим, що вона підтримує довгострокові тісні зв’язки з виробниками ягід, займається виключно патентованим виведенням нових сортів і пропонує ексклюзивний набір різноманітних сортів ягід. Крім того, компанія має унікальний досвід маркетингу ягід і оброблених фруктів.

За словами Олінза: «Усі досягнення і успіх, який компанія мала останніми роками, стали можливими виключно завдяки наполегливій команді і талановитим співробітникам». Він підкреслив, що працює у компанії з самого початку, разом з Дейвом Ештоном, Анджі Хафхайд, Тімом Ньютоном і Сьюзан Вудз.

Особливо помітним є успіх компанії на внутрішньому ринку Великобританії, де її оборот постійно зростав з моменту її утворення у 1994 році як збутової компанії. Саме BerryWorld стала рушійною силою, що викликала зростання роздрібного ринку свіжих ягід країни зі 100 млн фунтів до більше 1,4 млрд фунтів. Нещодавно вона також вийшла на ринки материкової Європи і Австралії. Наступною ціллю компанії стала Північна Америка, де вони створили спільний проект з маркетологом помідорів Mastronardi Farms.

Але на цьому ініціативи компанії не завершилися. За словами Шарлоти Ноулз, керівника відділу торговельних марок і маркетингу: «Щоб по-справжньому відзначити наш 25-річний ювілей, ми збираємося випустити нову торговельну марку протягом 2019 року». Компанія вже має дві торговельні марки сегменту преміум – BerryWorld та Beekers Berries, тоді як фрукти продаються під особистими торговельним марками рітейлерів.

За роки свого існування компанія BerryWorld використовували різні стратегії успішного розширення. Наприклад, у 1998 році вона уклала угоду з місцевим виробником Edward Vinson, завдяки чому на ринку з’явилося декілька нових ексклюзивних сортів полуниці, що мають вишуканий смак. Також, вона розширила тепличне виробництво і вивела на ринок новий сорт під торговельною маркою Sweet Eve, який зараз вирощується і продається у Великобританії, Європі та Австралії. У цьому році компанія планує вивести цей продукт і на ринок Північної Америки.

Що стосується лохини, то два роки тому BerryWorld уклала угоду, щоб отримати виключні права на програму виведення сортів Mountain Blue Orchards в Європі та Африці, завдяки чому компанія зміцнила свої позиції на ринку і залишилася конкурентоспроможною за нинішніх умов, коли споживачі вимагають кращого смаку, більшого розміру і більш тривалого терміну зберігання. Декілька сортів, отриманих останнім часом в рамках цією програми, отримали нагороду iTQi «За неперевершений смак».

Чотири року тому, BerryWorld представила свій перший ексклюзивний сорт малини (Sapphire), який вони назвали унікальним у сегменті преміум ринку. Компанія також випустила сорт Diamond Jubilee у стандартному сегменті, цей сорт тепер є на ринку Великобританії, Європи, Австралії, Південної Африки і Північної Америки.

Компанія BerryWorld не лише випускає на ринок нові сорти, вона також намагається збільшити тривалість сезону і забезпечити поставки свіжих ягід у міжсезоння. Як пояснив Олінз: «Хоча літо залишається основою сезону ягід, але протягом останніх десяти років імпортні ягоди у міжсезоння набувають все більшої популярності серед покупців. Європейські покупці все частіше купують ягоди взимку». Наприклад, ще у 2008 році ринок ягід взимку складав лише 170 млн фунтів, а вже цього року очікується, що ця цифра сягне 450 млн фунтів. Також, компанія продовжує запроваджувати інновації на ринку: випуск нових торговельних марок, збільшення розміру упаковок, нові способи продажу надлишку фруктів під час піку сезону.