Лохина: можливості та обмеження китайського ринку

 

З одного боку, ринок Китаю є надзвичайно привабливим для виробників ягід з різних країн: велика кількість населення з достатньою купівельною спроможністю та популярність ягід, що стабільно зростає. З іншого ж, зайти на цей ринок і втриматися на ньому можуть не всі. Це сповна відчули на собі мексиканські виробники лохини. Так, на лохину з Мексики китайською стороною було встановлене 25% мито. На такому ж рівні знаходяться і ввізні тарифи на мексиканську малину та ожину. У той же час Чилі та Перу мають 0% тариф, — пише FreshFruitPortal.

Такий підхід до торгівельних відносин з боку Китаю не залишає мексиканським виробникам можливості конкурувати з іншими латиноамериканськими експортерами на ринку Піднебесної. Тож, швидше за все, свої експортні зусилля щодо ягід Мексика продовжуватиме зосереджувати у напрямку США.

Китай формує специфічні умови торгівлі для кожної окремої країни, які здебільшого ґрунтуються на політичній основі. Окрім того, правила ввозу ягоди до Китаю є досить суворими і пов’язані з численними ретельними перевірками.