Мексиканські виробники ягід не встигають за попитом, що зростає

У Мексиці ягідний сезон добігає кінця. Незабаром у країні розпочнеться сезон дощів, тож виробництво ягід відновиться аж у жовтні. Особливу популярність серед виробників зараз мають лохина та ожина. Цього року мексиканські ягідники відзначили, що до кінця сезону попит на ожину значно перевищив її виробництво. Виробникам радять переходити на нові, більш продуктивні сорти, аби задовольнити запити ринку.

За останні роки Мексика суттєво наростила площі під лохиною і у багато промислових насаджень цього сезону вийшли на повне плодоношення. Ягода йшла переважно на експорт. Один із найбільших виробників ягід у Мексиці, компанія Berry Lovers, які цього року отримали перший повний урожай лохини, відзначили, що у січні почали постачати ягоду до Великобританії. Загалом протягом сезону вони відправили туди літаками понад 150 тон лохини. До цього взимку британці купували лохину переважно у Чилі та Перу, однак попит на ягоди зростає так швидко, що ці постачальники з ним не справляються, даючи можливість входити на ринок іншим виробникам, які здатні постачати ягоди з жовтня по травень.