Міні-серіал про ягоди набрав майже 2 мільйони переглядів

Світовий ягідний лідер, компанія Driscoll’s, у квітні випустила міні-серіал «Погоня за смаком» («Pursuit of Flavour»). Серіал складається із 6 епізодів тривалістю 4-6 хвилин. У першому епізоді, присвяченому історії та цінностям компанії, її власник Джозеф Мілс РЕЙТЕР розповів:
– Виробник повинен забезпечити відмінний смак та якість їжі. Це звучить просто, але цього не просто досягнути. Кожен ваш крок має велике значення для кінцевого результату. Ми повинні забезпечувати таку урожайність і ефективність виробництва, щоб ціна кінцевого продукту на полиці була прийнятною та резонною. Наші рослини мають бути стійкими до хвороб та легкими для збирання. І, врешті, абсолютну пріоритетність ми, як виробники ягід, надаємо якості продукції, яку випускаємо.

Джозеф Мілс Рейтер розповів, що успіх Driscoll’s багато в чому обумовлений тим, що компанія має селекційні програми із виведення нових сортів ягід та проводить численні дослідження у цьому напрямку. Експериментуючи із сортами, фахівцям вдається знаходити ті з них, які забезпечують і споживацькі очікування щодо смаку, аромату і зовнішнього вигляду ягід, і запити виробника щодо урожайності та імунності.

По одному епізоду міні-серіалу присвятили кожній з основних ягідних культур компанії: суниці садовій, малині, ожині та лохині. Цікаво, що найбільшу кількість переглядів у YouTube набрав фільм про малину, трохи менше — про ожину, а от серії про суницю та лохину продивилися удвічі менша кількість користувачів. У коментарях до відео про різні ягідні культури люди часто пишуть, що до перегляду цього ролика абсолютно не замислювалися про те, як ростуть ягоди, скільки праці вкладається у їхнє виробництво та які технології за ним стоять. Отже, компанії Driscoll’s, схоже, вдалося досягнути головної мети свого міні-серіалу — стати ближчими і зрозумілішими для споживачів.

Останній епізод серіалу розповідає про дослідження, які Driscoll’s проводить у напрямку визначення споживацьких очікувань щодо смаку та аромату ягід та удосконалення цих якостей. Генрі ЙУНГ, аналітик із сенсорних досліджень компанії, розповів про те, що ще менше ста років тому охочих їсти ягоди було дуже і дуже небагато, бо більшість із них мала надто кислий смак. Компанія Driscoll’s свого часу стала одним із піонерів у напрямку покращення споживацьких якостей ягід, і продовжує займатися цим сьогодні.