На відстані кліку від споживача

Один із найбільших виробників ягід у Каліфорнії, компанія California Giant Berry Farms цього року вирішила напряму спілкуватися зі споживачами з допомогою Інтернету. Через свій веб-сайт та e-mail-розсилку компанія не лише ділиться своїми новинами, але і популяризує ягоди та дізнається про звички споживачів і їхні очікування від ягідної продукції.

Споживачі регулярно отримують від компанії ягідні рецепти, відео для натхнення, статті з правильного харчування, дізнаються про акції і розіграші від компанії, а натомість охоче беруть участь у різноманітних опитуваннях від компанії. Це дозволяє California Giant Berry Farms будувати свою маркетингову стратегію, відштовхуючись від споживацьких запитів.

California Giant Berry Farms — компанія з історією. Виробництвом ягід вона займається понад 40 років, об’єднуючи півтора десятка ферм. Тож її знають і їй довіряють кілька поколінь американців. Сьогодні понад 70 тисяч покупців підписані на щотижневу розсилку від ягідного виробника.

За даними, які компанія зібрала з початку 2018 року, близько 69% їхніх клієнтів купують ягоди щонайменше один раз на тиждень, або раз на два тижні протягом всього року.

Цікаво, що опитування показують високий інтерес американських споживачів до нових рецептів із вмістом ягід: домашніх смузі, корисних десертів та снеків. Здорове харчування та ягоди стають майже синонімічними поняттями, тому постійно зростає як популярність на ягоди, так і кількість кулінарних варіацій з ними.

Показово, що великий споживацький відгук отримують публікації, присвячені програмі безпеки харчових продуктів, якої дотримується компанія (споживачам важливо знати, що для них вирощують найкращі і найбезпечніші ягоди). Надзвичайно популярними є також статті і відео-ролики про фермерів та їхні родини — коли у виробника є конкретне обличчя, довіра до продукції суттєво зростає. Окрім того, за інформацією California Giant Berry Farms, у США фермерством займається лише 2% населення, а 97% усіх ферм є сімейними. Тож історії фермерів приваблюють ще й своєю самобутністю, можливістю для містян побачити іншу сторону сільського господарства.