Сегмент органічних ягід демонструє найбільш активні темпи зростання у плодоовочевому секторі США. Про це повідомляє Асоціація «Ягідництво України» з посиланням на дані Rabobank.
Згідно з дослідженням, в період з 2012 по 2017 році обсяги продажів органічних ягід у роздрібних мережах США збільшились на 104%. Для порівняння, за аналогічний період продажі органічних фруктів збільшились на 97%, а в сегменті органічних овочів темпи зростання оцінюються на рівні 77%.
В сегменті конвенційної (неорганічної) плодоовочевої продукції ягоди також є лідерами за темпами зростання обсягів збуту у супермаркетах, проте, в цьому випадку результати виявилися дещо «скромніші», ніж у органічної продукції. Отже, з 2012 по 2017 роки реалізація конвенційних ягід у мережах США збільшилась на 24%. Друге місце за темпами зростання посіли овочі, продажі яких за аналізовані 5 років збільшились на 18%. В той же час, об’єми збуту фруктів в сегменті конвенційної продукції виросли лише на 16%.