Підходи до ведення бізнесу байєрів з різних країн ЄС може суттєво відрізнятися – Піт Шотел

В Києві в конференц-залі Raziotel розпочався тренінг для українських виробників «Брендінг, пакування та маркування при експорті свіжих ягід». Як повідомляють в Асоціації «Ягідництво України», які є співорганізатором події, захід проходить в рамках проекту «Eastern Partnership: Ready to Trade – an EU4Business Initiative», що впроваджується Міжнародним торговим центром (ITC) за фінансуванням Європейського Союзу.

Тренінг проводить голландський експерт Піт Шотел. В ході заходу учасники обговорять головні тренди та вектори розвитку ринку ягід ЄС. Чимало уваги буде приділено вимогам європейських байєрів.

 

«Європейський союз є одним з найбільших торгових блоків у світі. Проте, культурне різноманіття суттєво впливає не тільки на вподобання споживачів, але й на підходи до ведення бізнесу байєрів різних країн ЄС, – зауважує Піт Шотел, – Знаючи про ці нюанси простіше вибрати правильну тактику ведення переговорів, а також зрозуміти, на що ваш співрозмовник звертатиме найбільше уваги, і за ким вирішальне слово при прийнятті рішень».

Особливу увагу експерт радить приділити роботі з роздрібними мережами, які, до речі, вважаються одними з ключових гравців в даному сегменті в країнах Євросоюзу.

 

«Наразі близько 75% овочів та фруктів в ЄС продається саме через супермаркети. Відповідно, структура реалізації постачальників змінилася саме з акцентом на цю категорію покупців. Але, перш ніж виходити на європейські роздрібні мережі, необхідно розуміти, що вони вимагають продукцію лише найвищої якості. Також важливим аспектом для них є безпека продуктів харчування, тож вони прагнуть максимальної прослідкованності товару на всіх етапах логістичного ланцюжка», – констатує експерт.

Крім того експерт вкотре звернув увагу учасників тренінгу на необхідність отримання сертифікатів.

 

«GlobalGap – це мінімум, який необхідний для входу на ринок ЄС. Немає GlobalGap – Немає шансів», – резюмує Піт Шотел.

 

Асоціація «Ягідництво України»