Проект ITC “Ready to Trade” та Асоціація «Ягідництво України» розпочинають відбір компаній для участі у SIAL PARIS 2020
18.06.2020

Проект ITC “Ready to Trade” разом з Асоціацією «Ягідництво України» розпочали відбір офлайн учасників міжнародної виставки SIAL PARIS 2020 в рамках української делегації. Відкрито реєстрацію.

Дати: 18-22 жовтня 2020 року у м. Париж (Франція) відбудеться одна з найбільших міжнародних виставок продуктів харчування – SIAL PARIS 2020.

Цей унікальний глобальний захід раз на два роки збирає провідних світових представників роздрібної торгівлі та постачальників продуктів харчування в одному місці. 70% відвідувачів та 80% учасників SIAL приїжджають до Фанції з інших країн, що робить виставку драйвером зростання харчової галузі в світі.

Минулого разу, на виставці SIAL PARIS 2018 більше 7200 експонентів представили понад 2500 новинок світової харчової галузі та актуальні тенденції в міжнародній індустрії споживання в цілому.

☝Категорії товарів, які беруть участь у виставці від проекту:
– заморожені / сушені / сублімовані ягоди
– джеми та консервація
– органічні ягоди та продукція з них
– ягідні начинки, наповнювачі та інгредієнти
– сиропи та топінги
– ягідні напої (ягідні чаї, соки так концентрати)
– солодощі з ягід (пастила, мармелад тощо)
– ягідні пюре, включно із дитячим харчуванням
– ягідні снеки, сніданки тощо
– інші ягідні перероблені та готові продукти харчування

🔗Анкета:
Для участі у заході запрошуємо переробників ягідної продукції залишити контактну інформацію за посиланням:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfQa0kzU1vie6Au2OKHiMmeMqOf9JjmOsbRHSInK0nQ9Fhhzw/viewform

🔥Дедлайн подачі анкет: 30 червня 2020 року.

☝Критерії відбору:
– Підприємство офіційно перебуває у приватній власності і зареєстроване як юридична особа відповідно до законодавства України;
– Частка власності громадянина/громадян України становить не менше 60%;
– Підприємство є виробником вказаних вище продуктів;
– Підприємство має співробітників, які володіють англійською мовою на достатньому рівні, щоб спілкуватися з носіями мови без перекладача;
– Підприємство має підготовлені маркетингові матеріалами (сайт, каталог, буклет тощо) англійською мовою;
– Підприємство є експортером або готове до початку експортної діяльності (сертифіковане за міжнародними стандартами);
– Підприємство готове забезпечити обсяги, організувати логістику,
зберігання, пакування та маркування продукції відповідно до вимог замовника.

👉Варто знати:
– Делегати, які пройдуть відбір та представлятимуть Україну під час виставки на колективному стенді, братимуть участь у SIAL PARIS 2020 БЕЗКОШТОВНО. Учасники виставки самостійно покривають лише витрати на переліт, проживання, добові.
– Звертаємо вашу увагу на те, що виставка, яка проходитиме офлайн, у звичайному режимі, передбачає фізичну присутність учасників української делегації на стенді (2+ працівників компанії).
– Участь українських експортерів у виставці відбуватиметься в межах діяльності проекту International Trade Centre (IТС) за фінансової підтримки ЄС (EU4business inititave).
– Це чудова можливість для виробників представити свою продукцію закордоном, зустріти потенційних партнерів та проаналізувати сучасні ринкові тренди.

 

Долучайтеся!