Вплив роздрібних мереж на плодово-ягідний ринок щороку тільки зростає. В той же час не кожному виробнику вдається ефективно використовувати цей канал продажів. Чи можна підвищити якість співпраці роздрібних мереж та виробників? З якими проблемами під час роботи з виробниками мережам доводиться стикатись найчастіше і чому?
Про це поговоримо у середу, 11 листопада об 11.00 під час Fruit&Berry Zoom №8». За умови попередньої реєстрації участь у заході безкоштовна!
Спеціальні гості «Fruit&Berry Zoom» №8:
💬 Ольга Матова, керівник відділу закупівель свіжих продуктів (PFtrad) АШАН Україна
💬 Ігор Кравчук, закупник у напрямку «фрукти і ягоди» АШАН Україна
Приєднавшись до Fruit&Berry Zoom» №8 ви дізнаєтесь:
🍏 Основні вимоги до ягідної та фруктової продукції. Чому не з кожним фермером готові працювати мережі. Які ще фактори важливо враховувати якщо виробник планує розпочати роботу із мережами?
🍏 Чи є додаткові вимоги до продукції у зв`язку із COVID?
🍏 Якої ягідної та фруктової продукції не вистачає АШАНу?
🍏 Чому навіть в пік сезону місцевої продукції на полицях супермаркетів багато й імпортної продукції?
Аналітики та експерти АЯУ також запропонують вашій увазі новини ринку фруктів і ягід, та розкажуть про ситуацію в сегменті яблук та морожених ягід.
Не забудьте зареєструватись на подію за цим посиланням: https://bit.ly/3eqOiKJ