Солодкий і корисний: як «Равлик Боб» змінює уявлення про цукерки

Член Асоціації «Ягідництво України», компанія «Еко-Скен» розповідає bit.ua про інновації ТМ «Равлик Боб», підходи до маркетингу та про український еко-ринок в цілому.

 

ПРО УКРАЇНСЬКИЙ ЕКО-РИНКУ

На Заході навіть великі корпорації розуміють, що споживачам потрібен якісний еко-продукт. Вони відмовляються від ненатуральної продукції на користь екотоварів, тому що на це є попит, але до українського споживача ця тенденція тільки доходить, тому нішу екопродукціі можна назвати умовно вільною. Але і застосувати вже існуючі західні методики не можна – український ринок дуже відрізняється від закордонних, тому кожен день треба шукати нові цікаві рішення.

 

Купуючи традиційні кондитерські вироби, в нашій країні доводиться йти на компроміс, адже в нашій свідомості солодощі – шкода: “Купувати чи не купувати?”, “З’їсти ще цукерку або вже занадто?”, “А дитині можна?” Дивлячись на упаковку еко-товарів і не віриться, що це смачно – панують бліді кольору, структура а-ля крафтового дерево, яка вже порядком набридла. Одним словом, виробники і не намагаються зробити продукт популярним – вони впевнені, що можна взяти щось звичайне, буденне, і вже потім придумувати “креативну” рекламу для товару, сподіваючись, що покупець проковтне це. Природно, посил виходить неправильний: “корисно = нецікаво”.

 

Але ж може бути навпаки – продукт сам вже може і повинен бути результатом творчого підходу, він може бути цікавим по своїй суті.

 

Саме цей бар’єр прагнуть знищити “Равлик Боб” і LOBODS.

 

Про цукерки “Равлик БОБ”

Нехай вас не насторожує незвична для екотоварів упаковка: до складу цукерок “Равлик Боб” входять виключно натуральні компоненти. Яблука, які лежать в основі, вирощені на фермах у Вінницькій області, в процесі приготування до них додають інші інгредієнти – ягоди, фрукти і м’яту в залежності від смаку.

 

Смакова палітра постійно розширюється. На даний момент можна спробувати 9 смаків: яблуко, яблуко з натуральної м’ятою, яблуко-груша, яблуко-гарбуз, яблуко-вишня, яблуко-полуниця, яблуко-малина, яблуко-слива і яблуко-айва. Кожен з них представлений в упаковках в 3 вагових категоріях – 30, 60 і 120 грам.

 

Одна цукерка “Равлик Боб” еквівалентна одному яблуку. Ці солодощі можна без побоювань давати дітям, а ще в склад не входить цукор, тому “Равлик Боб” часто вибирають і діабетики. Також нерідкі випадки, коли “Равлик” – єдина насолода під час дієти або активних тренувань. До того ж, команда пишається тим, що серед покупців – споживачі, які не переносять глютену і лактози.

 

Всі ці характеристики по праву принесли “Равлик Бобу” звання інноватора на українському еко-ринку.

 

Про взаємодію З КЛІЄНТАМИ

Головний принцип на всіх етапах роботи – “як для себе і для своїх дітей” – саме в цьому секрет успіху. Це також стимулює до пошуку нових ідей як для смаків, так і для упаковки, яка і кольором, і форматом приносить відчуття радості – роздруковувати таку подвійно приємно. А ще це допомагає зрозуміти, що корисне – не завжди нудне і одноманітне.

 

Натхненниками для авторів проекту стали діти, і тепер, купуючи цукерки “Равлик Боб”, вони отримують цікаву форму і незвичайні смаки – через це прищепити їм любов до здорового харчування стає простіше. Адже є корисні цукерки-равлики набагато цікавіше, погодьтеся.

 

Кожен день “Равлик Боб” отримує безліч листів, повідомлень і дзвінків з пропозиціями, питаннями, подяками та ідеями, деякі з них знаходять своє втілення. Наприклад, недавно один покупець запропонував писати передбачення на цукерці – їх зручно читати, якщо є, розмотуючи.

 

На кожен запит і звернення команда відповідає – це одне з головних правил, адже пріоритет – інтерактивне спілкування.

 

Один з оригінальних інструментів в арсеналі – комікси. Як команда “Равлика Боба”, так і команда LOBODS – віддані фанати Marvel, тому вирішення проблеми донесення дітям інформації про користь цукерок і про шкоду цукру прийшло дуже легко і природно. Комікси створювалися спільно зі студентами курсу ілюстрації школи дизайну та програмування Projector і розповідають про Героя Равлик Боба, який допомагає оборонятися проти шкідливого Цукру. Два з них вже є на сайті, поява інших не за горами.