ТОП-3 споживацьких тренди на ринку ягід

Світовий лідер з продажу ягід, та, без перебільшення, найбільший гравець на цьому ринку, американська компанія Driscoll’s на Глобальному ягідному конгресі поділилась своїм баченням нових споживацьких трендів, які мають лягти в основу маркетингової стратегії виробників ягід.

 

1. Суспільство стає більш урбаністичним, зростають темпи життя, у ньому залишається все менше часу на повноцінні прийоми їжі, а отже, зростає значення перекусів. Ягоди є чудовим варіантом перекусу — якщо виробник потурбується про зручне пакування та доступність такого снеку.
2. Споживання стає більш усвідомленим. Споживачеві хочеться знати, що їжа, яку він вживає, дасть йому певні бонуси у сенсі самопочуття та здоров’я. Ягоди стають дедалі популярнішими через свої корисні властивості. Але виробники не повинні зупинятися у популяризації своєї продукції. А ще мають турбуватися про її безпеку та контрольованість усіх процесів на виробництві.
3. Демонстрація свого стилю життя. Переважна більшість сучасних споживачів є ще й активними користувачами Інтернету, соцмереж. Свій раціон, як частину свого стилю життя, люди висвітлюють на своїх сторінках у соцмережах, тим самим формуючи споживацькі тренди та моду на ті чи інші продукти. Ягоди ідеально вписуються у «картинку» правильного харчування, тому користувачі Інтернет, свідомо чи ні, працюють на їхню популяризацію. Паралельно вимальовується іще один тренд: збільшення споживання брендованої ягідної продукції. З одного боку, це пов’язано з бажанням споживача бути впевненим у походженні та якості ягід. А з іншого — останніми роками споживачі почали асоціювати себе із брендами і виражати себе через бренди, які вони купують.