Тренінг з проведення ефективних В2В переговорів
08.08.2019

22-23 серпня 2019 року, Міжнародний Торговельний Центр (МТЦ) спільно з Асоціацією «Ягідництво України», організовує дводенний тренінг з розвитку навичок ведення В2В переговорів в рамках Проекту «Східне партнерство: Готовність до Торгівлі – Ініціатива EU4Business», що фінансується Європейським Союзом, як частина ініціативи EU4Business.

 

Основна мета тренінгу – відпрацювання навичок ефективних переговорів із представниками малого та середнього бізнесу ягідного сектору. Це практичне навчання буде зосереджено на сегменті B2B продажів у сільському господарстві. Удосконалення навичок ведення переговорів дасть можливість українським виробникам ягід проводити більш успішні переговори з потенційними та поточними покупцями з країн ЄС та інших ринків.

 

Навчання охоплюватиме сучасну парадигму продажів сільськогосподарської продукції, управління сприйняттям клієнта, презентацію продукту, управління рішеннями клієнта, тактику переговорів, ефективне просування продукції на виставках задля підтримки цілей сталого розвитку та світових ринкових тенденцій. Кожна тема буде закріплюватися практичними діловими іграми та вправами.

 

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Кількість місць дуже обмежана: участь в заході зможе взяти лише 15 делегатів! 

 

Спікером тренінгу запрошено Володимира Малічевського – міжнародного експерта з управління та професійного розвитку, власника та керівника Інституту сертифікованих професійних менеджерів.

 

Цей тренінг є частиною проекту ITC Ready to Trade щодо залучення українських підприємств малого та середнього бізнесу ягідного сектору до світових ринків.

22 серпня 2019 23 серпня 2019
1 День навчання

Реєстрація: 9:00-9:30

Початок навчання: 9:30

Кава-пауза 1: 10:50-11:10

Обід: 13:00-14:00

Кава-пауза 2: 15:50-16:10

Завершення 1-го дня: 18:00

2 День навчання

Реєстрація: 9:00-9:30

Початок навчання: 9:30

Кава-пауза 1: 10:50-11:10

Обід: 13:00-14:00

Кава-пауза 2: 15:50-16:10

Завершення 2-го дня: 18:00

МОДУЛІ ЗМІСТ
Сучасна парадигма продажів сільськогосподарської продукції ·         Мета продажів

·         6 базових правил маркетингу і продажів

·         Нова парадигма продажів і довічна цінність клієнта

·         Фактори збільшення власної цінності

·         Поняття «болю» і потреби клієнтів

Вправа «Виявляємо болі і потреби закупівельників»

Управління сприйняттям клієнта ·         Ідеальний образ продавця: SSC_Strong, Smart, Caring

Ділова гра «Формуємо оптимальний образ продавця»

Презентація продукту ·         Поняття продукту для клієнта на основі болів і потреб

·         Презентація продукту: Властивість продукту і Рентабельність продукту

·         Алгоритм проведення презентації
Вправа «Презентуємо продукцію»

Управління рішеннями клієнтів ·         Використання 4 видів питань для формування домінування

·         Управління запереченнями і причини їх появи

·         4 техніки обробки заперечень

·         Словник заперечень
Ділова гра «Обробка опору, маніпуляцій і заперечень закупівельників»

Тактика переговорів  ·         Поняття тактики переговорів

·         Тактика «Заощадження інформації»

·         Тактика «Концентрації на співпрацю»

·         Тактика «Поступка за поступку»

·         Тактика «Крайніх позицій»

·         Тактика «Питанням на питання»

·         Тактика «Роботи з відмовами»
Ділова гра «Проведення переговорів»

Ефективне просування продукції на виставках ·         Вибір місця стенду

·         Воронка продажів на виставці

·         Модель поведінки, яка приваблює потенційних клієнтів

·         Рекомендації для проведення презентації і першої комунікації

·         Закриття комунікації, що просуває до продажу

·         Практичні вправи

Завершення програми ·         Зворотній зв’язок: відповіді на питання

 

Щоб подати заявку на участь, необхідно заповнити реєстраційну форму https://docs.google.com/forms/d/1RbFtgHN342bQsnBcjop4prlXUZSOe6IPNneNN8sVQB4/viewform?edit_requested=true

За додатковою інформацією звертайтесь, будь ласка, за телефоном +38 067 487 37 49 або за е-mail: info@uaberries.com.ua