Українські компанії за підтримки Міжнародного Торгівельного Центру беруть участь у BIOFACH 2020

Дев’ять експортно-орієнтованих українських компаній, асоціація «Ягідництво України» та організація «Органік Стандарт» відвідують найбільшу в світі виставку органічної продукції BIOFACH 2020.
Сьогодні, 12-15 лютого в Нюрнберзі, Німеччина, компанії беруть участь у складі делегації Проекту «Східне партнерство: Готовність до Торгівлі – Ініціатива ЄС для бізнесу» Міжнародного Торговельного Центру (МТЦ) .

На BIOFACH малі та середні підприємства з України представляють перероблену та свіжу ягідну продукцію. Проект «Східне партнерство: Готовність до Торгівлі – Ініціатива ЄС для бізнесу» допомогає їм організувати зустрічі B2B з потенційними покупцями, включаючи покупців з Європейського Союзу. В рамках процесу підготовки до цієї виставки більшість компаній брали участь у семінарах з переговорів та маркетингу, максимізуючи свої шанси укласти угоду з покупцями.


BIOFACH – найвідоміша в світі виставка органічної їжі. Для українських компаній участь у ній передбачає не лише нові можливості для бізнесу, але й можливість дізнатись про тенденції в галузі харчової промисловості та напоїв, обмін контактами. Під час виставки детально обговорюються теми прозорості та спроможності харчової промисловості до збереження й розвитку потенціалу; учасники дискусії мають змогу зробити свій внесок та поділитися думками.

Учасники:
ЛІГА АГРО
АГРО-ОРГАНІК
РІВНЕХОЛОД
АМЕТИСТ-ОЛЕ
Miriada fruits
Двипа (ТМ Ахімса)
ГАЛФРОСТ
Ukrainian Fresh&Frozen Products
Ягідництво України
Органік Стандарт

Проект «Східне партнерство: Готовність до Торгівлі – Ініціатива ЄС для бізнесу» Міжнародного Торговельного Центру, що фінансується Європейським Союзом в рамках ініціативи EU4Business, працює з малими та середніми підприємствами у Вірменії, Азербайджані, Білорусі, Грузії, Молдові та Україні, щоб допомогти їм орієнтуватися та виходити на зовнішні ринки, з особливим акцентом на Європейський Союз.