Уругвай очікує зростання експорту лохини на 65%

Незважаючи на серйозні погодні проблеми цього сезону, уругвайські виробники лохини очікують, що експортний обсяг досягне позначки у 2 тисячі тон проти минулорічних 1,21 тисяч тон.

Експортний сезон лохини в Уругваї розпочинається у серпні і триває до листопада. У 2017 році 45% урожаю синьої ягоди було продано до США, 35% — до Європи. Весь обсяг ягід постачався тільки авіатранспортом. Цього року, згідно із попередніми контрактами, очікується, що 40% уругвайської лохини продасться до США, 45% — до ЄС, ще 15% — до Великобританії. З 2016 року Уругвай отримав доступ і до китайського ринку, однак бажаючих працювати із ним серед виробників майже немає через 30% ввізне мито, запроваджене китайською стороною на уругвайську ягоду.