Як брати участь у виставці з максимальним ефектом?  Тренінг для українських підприємств ягідного сектор

Міжнародний Торгівельний Центр (International Trade Centre) спільно з Асоціацією Ягідництво України (Ukrainian Berries Association) продовжує серію навчальних заходів українських експорто-орієнтованих підприємств ягідного сектору. Напередодні значущих виставок для виробників свіжої та органічної продукції – Fruit Logistica (FRUIT LOGISTICA) та Biofach (BIOFACH), що відбудуться на початку 2019 року в Німеччині, Проектом заплановано проведення тренінгу (6 грудня 2018 року у Києві) з підготовки до участі у міжнародних виставках.

Головною метою тренінгу є розширення обізнаності українських підприємств ягідного сектору щодо вибору, підготовки та участі у міжнародних профільних виставках.

Учасники тренінгу отримують рекомендації щодо необхідних організаційних та фінансових критеріїв готовності, активної та пасивної роботи на стенді.

Зокрема, будуть розглянуті питання SWOT (сильні сторони, слабкі сторони, можливості, загрози) та SWT (сильні сторони, слабкі сторони, тренди) аналізу, ціноутворення, формування бюджету для участі у заході, вибору релевантної виставки щодо продукту та профілю бізнесу компанії. Значна частина тренінгу буде присвячена роботі на стенді та веденню переговорів, а також подальшій співпраці з потенційними клієнтами.

Спікером тренінгу запрошено Шона Дулі (Shawn Dooley), експерта Міжнародного Торговельного Центру з багаторічним досвідом у розвитку бізнесу, стратегічному управлінні, маркетингу та продажу.

Зареєструватися для участі можна на сайті Асоціації «Ягідництво України» http://uaberries.com.ua, за телефоном +38 067 487 37 49 або е-mail: info@uaberries.com.ua

Захід відбудеться у рамках Проекту «Східне партнерство: Готовність до Торгівлі – Ініціатива EU4Business» за фінансової підтримки Європейського Союзу (European Union in Ukraine), як частина ініціативи EU4Business.