Жимолость готується до комерційного прориву?

Нещодавно був опублікований Технічний звіт Європейського органу з харчової безпеки (European Food Safety Authority – EFSA), який дає зелене світло для ягід жимолості на європейському ринку та перелічує їхні корисні властивості, у тому числі значно вищий, ніж у інших ягодах, вміст антиоксидантів.

З 2015 року торгівля ягодами жимолості на ринках ЄС була у «підвішеному» стані, бо виявилося, що цієї культури немає у переліку Закону про нові продукти. Однак вже тоді деякі крупні ягідні виробники почали розвивати плантації жимолості, прогнозуючи майбутній попит на «суперягоду». Оприлюднення технічного звіту EFSA особливо радісно зустріли в компанії Soloberry, яка протягом багатьох років інвестувала у нові площі жимолості, зокрема у Польщі, та провела чимало власних дослуджень цієї культури. Відтепер, коли жимолость нарешті отримала законні підстави для торгівлі на території ЄС, у Soloberry та інших виробниках готуються до запуску потужних маркетингових кампаній, спрямованих на популяризацію нової культури на ринку. Однак чи буде у Європі «бум жимолості» залежить, перш за все, від реакції споживачів на смакові та товарні властивості цієї ягоди.