Звання «cуперфуду» стимулює активний розвиток ягідного сектору

Експансія тренду ЗОЖ та популярність так званих «cуперфудів», до переліку яких входять і ягоди, стимулюють досить активні темпи розвитку ягідного сектору як в світі загалом, так і в Україні зокрема. Про це під час виступу на міжнародному агробізнес-форумі «Ягода №1» заявила Олена Поперечна, директор ТОВ «Фруктовий проект».

 

«В реаліях сьогодення люди все більше почали звертати увагу на якість продукції та її вплив на здоров’я. Такі тенденції дуже позитивно впливають на розвиток ягідного сектору та стимулюють зростання споживання ягід як в свіжому, так і в переробленому вигляді», – каже Олена Поперечна.

 

Але при цьому експерт зазначає, що сучасний споживач звертає увагу не тільки на якісні характеристики продукції, аде й на її привабливість та зручність – що є досить важливим пунктом, враховуючи динамічний темп життя, особливо у великих містах.

 

«Варто зазначити, що ягоди в цьому плани у досить вигідній позиції, адже, при умові застрочування упаковки формату «to go» вони стають чи не ідеальним варіантом для перекусів», – додає експерт.

 

Олена Поперечна зазначає, що всі ці тенденції притаманні і українському сектору. Крім того, розвиток галузі ягідництва в Україні стимулює й той факт, що зрештою державна підтримка почала розповсюджуватись і на цю галузь.

 

Uabarries.com.ua